Fhjj böyle seylere inanmam batıl ama benim erkek sag taraftaydı hep. Ama inanmamanızı söyleyebilirim çunku kalp atısı 140 üzeriyse kız daha düşükse erkek diye bi inanışta var benimkinin 180 di yani özetle ultrasonda görmeyi bekleyin bunlar batıl inançlar 🤭