susuderler Merhabalar, 25 haftalık ikiz gebeyim son 1 aydır kalça ve bel ağrısından dolayı yürütmekte zorluk çekiyorum, osteocare kullanıp bu anlamda memnun kalan, ağrıları azalan var mı?
Kaya13 susuderler ben kullanıyorum gerçekten faydası büyük icmeyi unuttuğumun ertesi günü hemen bel bacak ağrılarım oluyor sonra içince rahatlıyorum hatta ikiz oldukları için o bile bı ara yetersiz gelmişti ocean ekstra mag eklemisti doktorum ikisini kullanıyorum şimdi çok şükür ağrı vs olmuyor kendimi zorlamadıkca. Ben günde 1 kullanıyorum
Bademsekeri16 susuderler benimde 24. Haftada pelvis kemiklerimde ağrı başladı. Doktorum önce normal demişti. Sonra ben dayanamayınca 31. Haftada osteocare başladık. Kutunun yarısına gelmeme yakın ağrılarım neredeyse yok denecek kadar azaldı. Şuan 33+4 teyiz. Çok şükür ağrılarım yok. Sadece biraz yorulup yürüyünce ağrı oluyor
Maviliiix Ben kullanıyordum büyük ölçüde faydasını gördüm şuan kullanmıyorum ama almışken çoklu paket almanızı tavsiye ederim daha uyguna gelir sizin için günde iki kez kullanılıyor
Maviliiix susuderler trendyoldan alıyorum ben eczanelerde daha pahalı. 30lu 90lı paketler falan oluyor ben o 90lı paketin 3×90lısından alıyordum doğumdan sonrada kullanabilirsin
Meryemyahya Benim de pelvik ağrılarım oluyor ama bu ilacı yazmadı bana doktor magnezyum kullanıyorum sadece bazen oturup kalkarken kasığımda ağrı saplanıyor
susuderler @Kaya13 bugün alayım hemen teşekkür ederim, ne zaman başladı ağrılarınız benimki sanki biraz erken başladı ödemim de çok şimdiden
Kaya13 susuderler benim ağrım olmadan doktorum 14.haftadan sonra başladı osteocareyi ama 20 li haftalarda belimde batmalar oldu bacaklarıma kramp girdi uykuda flan ondan sonra oceanı da ekledi şimdi 34 olduk ara ara yine oluyo illaki ama o ilk batmalar yok çok şükür