Asdfgsedaasdfg Kızlar kanamam var bir kaç gün öncede vardı geçti şimdi tekrar başladı hastaneye gidiyorum. Baya kırmızı renk ama hiç sancım yok. Sizce nedir bu durum
1oznuur Asdfgsedaasdfg düşük tehlikesi olabilir üstüne görme yasayabilirsin yerleşme kanaması olabilir tek yolu doktora gitmek bi an önce gidin iyi haberler alın insallah
_Nur_1818 Asdfgsedaasdfg Korkma canım hastaneye gittiğin iyi olmus kanamam olduğunda 7 haftalıktım kese dışında olmuş benimde hala ara ara oluyor kanama alanim olduğu için içini ferah tut
Asdfgsedaasdfg Beta hch 5192 çıktı 11 temmuzda 2015 di. Alttan muayne yaptı ve ultrasonla baktı doktor abartılcak bir kanamanın olmadığını söyledi ilaç verdi. Takipte kalıncak dedi kese de gözüktü ama hala titriyorum
Asdfgsedaasdfg _Nur_1818 kese dışı falan demedi ama ilaç verdi rahatladım biraz umarım kötü bişey olmaz sabahtan beri mercimek büyüklüğünde ki şeyle konuşuyorum 🤭