Aynı sorunu yaşadim bayramın 2. Günü , 34+3 olmuştuk , ogkenden akşam 9 a kadar çektim. NSTde sancı çıkmadi. Çatı muayenesi oldum, başparmak kadar açılma var , bebeğin başı kanala inmiş dedi doktor. Ciğer geliştirici iğne yaptırttı. Birini eve gelmeden oldum digerini sabah gidip oldum. Bi ilac vermiş bide onu aldık. Günde 3 kere içilmesi gerek ama ben diğer oğlumla uğraşmaktan 2. Ilacı bile unutuyorum içmeyi 🥺 sizde gidin her ihtimale karşı🙏🏻 vaktinde gelsinler inşallah 🤲🏻