Princessmom 23kubra23 ben varm canm iğneden 3 gün sonra beta değeri yarıya indi ve kanama başladı normal adet gbi kanamaydı korkulacak bse yok.
Nsdpg 23kubra23 ben geçirdim korkulacak hiç bişi yok resmen adet gibi internetten birşey okuma kesinlikle ben aklımı kaybedicektim korkudan
narinbianne 23kubra23 bende iğne oldum ama işe yaramadı çok sancım tuttu acile gittik hemen.ok ağrın olursa mutlaka doktora git
Alyadua1009 23kubra23 Allah yardımcın olsun canım bi sene arayla iki defa yaşadım ikiside iğneyle düştü bende yattım hastanede her yerim delik deşik olmuştu Allahım bidaha yaşatmasın korkulu rüyam
Selma17 Bana iğne yapıldı yedi gün beklendi değer yükselmeye devam etti sonra şiddetli karın ağrısıyla doktora gittim iç kanama başlamış acil ameliyata alındım genelde iğne işe yarıyor deniyor ama ben de malesef işe yaramadi
Nsdpg 23kubra23 iğneyle biraz indi sonra doktorum brklicez dedi şükürler olsun sıfırlanmıştı Bütün bu kötü şeyler gelip geçici bunu unutma 🫶🏻
23kubra23 Alyadua1009 kızlar valla hiç bitmeyecekmiş gibi bu süreç Adet gibi kanamam olmaya başladı ağrım az az var
Tugba6336 23kubra23 beta değerim 3 bindi iğne sonrası kürtaj ile 1 ayda düştü değerim. Tüplerde bebek görüntüsü bile oluşmuştu. Hala aklıma geldikçe o görüntü gözümün önüne gelir.
Tugba6336 23kubra23 yok hayır. Bizi doktor 1 hafta hastanede tuttu sonra 2 günde bir beta takibi yaptırdı. Hafif bir Karın ağrısı bile olsa hastaneye gelin dedi. Ama benim beta değerim çok yüksekti
OOzii 23kubra23 ilkinde 180 küsürdu ve inatçı düşüyor gibiydi geri yükselmeye başladı sol. Tupumdeydi ikincisi ksrin boşluğumda keseyi gördük ne yazikki onda 1800 civariydi hep. 2 kati artmıştı rahimde kese gorunmedi dediğim gibi karin boşluğumda ydi sorna iste tekrar igne. Olayı