Pyrz_07 Öncelikle teşekkür ederim Allah razı olsun 🤲🏻 Anca yazmaya fırsatım oldu. Sezaryenim güzel geçti şöyle ki ben çok acıya dayanıklı biri değilimdir ama gerçekten kolay. He diyemem ki ağrısız acısız tabiki ağrım acım oldu. Ameliyattan çıktım 2 saat kadar ağrım oldu sonra ağrı kesicilerle rahatladım. Yürürken çok zorlanmadım Allah’a şükür yürümek de kolay ondan da korkmayın. Can acıtan olay birazcık doğumdan sonra içinin pis kanı aksın diye birazcık bastırıyorlar o zor ama abartılacak bişey değil. Benim 2. Günüm çok şükür evimdeyim yürüyorum kendi halimde işimi yapabiliyorum ve en önemlisi yatmıyorum bebeğimle ilgilenebiliyorum 🙏🏻😁 kendinizi asla korkutmayın Rabbim yardım ediyor