amined benim doğumdan 1 gün önce misafirim vardi baya yoruldum hep ayaktaydim ertesi gün sabah 5 te kendi sancılarım geldi 7 de hastaneye gittim 10 a kadar yürü bahçede dediler açıklığım 2 cmdi yürüyüşten sonra 5 cm oldu. 11 de yatışım verildi 2 ye kadar kendi sancımi cektim ama açılmam ilerlemedi 2 den akşam 6 ya kadar suni sancı verdiler 6 da doğumum gerçekleşti. Kesinlikle yürüyüş yapın hiç oturmayın suni sancı korkuldugu kadar var son 1-2 saati çok zorluyor özellikle en iyisi kendi sancın