324682929 canım hiç korkma benim kadar pimpirikli korkak canı tatlı çok nadir insan vardır ben başım ağrısa her şeyin kötüsünü düşünen insanım beyin kanaması mı geçiriyorum gibi 2 gün önce sezeryan oldum spinal sezeryan benim gibi biri bunu başardı evet ağrılarım oldu ameliyathaneye girerken korktum ama var ya son ayımı kendime boşuna zehir etmişim beklediğim kadar acılı öldüm bittim değil ağrılar var sadece öyle düşün ve sürekli ağrı kesici vuruyorlar normalde hastanede 1 gece kaldırıyorlar pimpirikli biri olduğum için 2 gece 3 gün kaldım doktor gerek yok dedi ama istedim bişey olur bana bebeğime diye zaten bebek o kadar güzel ki anlatamam sana ameliyathanede bebek çıktıktan sonra sakinleştirici yaptılar bunu mutlaka iste allahım kafam var ya anlatılmaz ameliyattan çıkarken dünyanın en güzel bebeği diye bağıra bağıra çıkmışım yanımdaki hasta öyle diyip gülüyor eşimde anlatıyor çok komiktin diye 😂 sana dediğim gibi son ayını değerlendir hiç korkma kendine zehir etme benim işlemediğimiz okumadığım doğum hikayesi kalmamıştı girerken hepsini unuttum bir tek kendim kaldım herşey bana özeldi inşallah biraz olsun sana umut olmuşum canım 🥰 baş ağrısı olmaması için mutlaka sert kahve ve eh az 2,5 TL su tüket ameliyattan sonra ayrıca hoşaf mutlaka al benim gazım hemen çıktı hiç uğraşmadım ilk yürüyüşten korkma zaten öyle kuvvetli ağrı kesici yapıyorlar ki az az adet ağrısının bi tık üstü gibi bi ağrı oluyor