gamzelim1 Az önce tuvalete girdim de peçeteye çok olmicak şekilde kan gelmiş Bi iki damla kadar. 39+6 günlüğüm ilk hamileliğim tecrübem yok ne yapmalıyım
La_le gamzelim1 nişandır canım aynısı bende yaşadım sanki ilk adet olunca hafif akıntı ve bı kaç damla gelir onun gibi benim öyle geldi doktora gittim 2 sntm açıklık vardı bende 39+4 de doğurdum
aylakiral gamzelim1 nişanın gelmiş olabilir ama endişe etme her nişan gelmesi ile doğum başlayacak anlamına gelmez sancı ve suyun gelmediyse bekle yakındır doğumun demek Ama korkma ve sadece bekle sabırlaa
Deryak52 gamzelim1 bişe sorcam 41 haftalık gebeyim suyum geldi sanki şiş ğibi kackere ğeldi baya anlamıyorum sarı sarı
gamzelim1 Deryak52 ah bende anlasam canım ama başka bir şey değildir diye düşünüyorum ama tecrübe sahibi annelere danışmak daha iyidir . Allah kurtarsın hepimizi
Deryak52 gamzelim1 uyuyorlar uyandırmak istemedim eşime söyledim sabah 6 da gideriz dedi birşey olurmu bende anlamıyorum ilk su ğibi kokusuz geliyor sızıntı sızıntı bu çocuğa birşey olsun hastaneyi yikcam dün gttm yatış yaptı iptal etti geri yolladı yrn gel dedi
aylakiral Deryak52 suyun gelmiş olabilir su geldikten sonra 10-15-5 dakikada bir sancıda gelebilir bunu kontrol ett sancı durumun nasıl
Deryak52 aylakiral sancım ara ara verdi rahim ağrısı karnımın altı agliyordu simdi ağrım yok off anlamıyorum birşey
Deryak52 aylakiral su gibi birşey kalktm taytm ıslak wc gttm şiş yptm belki kaçırmış olabilirim dedim ki pecede koydum kackere yine ıslak oldu yere kadar döküldü saman rengi ğibi su rengi ğibi içinden akıntı gelir ğibi bence sudur yaa korkuyorum
Deryak52 aylakiral 41 haftalık gebeyim bebek makat açılma yok sezeryan diyorlar dün yatisim yapıldı iptal oldu
Gizemuysall3 Deryak52 o sancıyı anlamamak mümkün değil ya şuan sancı çekiyorum da yani gerçekten hissetmemek imkansız resmen rahmin yerinden çıkacakmış gibi bir ağrı
aylakiral Deryak52 altına kaçırmışta olabilirsin ama biraz bekle daha yeni olmuşsa ilerleyen saatlerde sancında başlar Ama korkma eşini kaldır bi zahmet hastaneye gitsin Kalksın sabahı niye Bekliyorsunuz ki vur kaldır
teacherozlem Deryak52 hemen git suyun gelmiş su geldi mi beklenmez sabah 6yı bekleme riskli haftanda sıkıntılı hemen git
Deryak52 aylakiral bugün zaten gidecektik sabah 6 da gideriz dedim adamı deli ediyor cahil cahil davranıyor birşey olmaz sabahı bekle diyor
teacherozlem aylakiral Deryak52 ciddi misiniz korkmayın ama bebek kakasını yapmış olabilir hemen gidin hemen bir dakika beklemeyin zaten sizin kesin sezaryen ne bekliyorsunuz allahım yarabbim ben burda gerildim
aylakiral Deryak52 Senin kocanda bayağa genişmiş ne diyim ki bacımm ya Ama sancın yoksa korkma su gelince sancıda geliyor hemen sabret dua et😔🙏