Ogretmen_Anne_ Eşiniz refakatçi olarak kalabildi mi yanınızda normalde devlet hastanesinde kalamıyormuş öyle söyledi burda bi kaç kişi bende bilgi almak istedim devlette doğuranınız vardır dimi kızlar