Suzan955 Ftma1997 keşke olsa ama sanmiyorum üçünçü oğlumu bekliyorum bende kız olsun diye dua ediyordum
Ogretmen_Anne_ Ftma1997 benim başıma gelen olay bu. Oğlum olacak sanıyordum ama kızım olacakmış prensesimi oğlan sandık 21. Haftaya kadar 😀😀
3prens71 Suzan955 bı gdyom kız dyolar bı gdyorum erkek dyolar bnde ümidımı hıc kaybetmedım😀eger erkek dıyenlerınkı dogruysa benımde 3. Oglum olucak
Ataaysun Elifszll Allah Allah nasıl olmuş o kordonlami karistirmislar kısa mi bakmışlar di özel miydi
Efe55 Ftma1997 benımde ılk devlette erkege benzıyor demstı doktor snrasında ozele gttım ve kız dendı ama ınanmamıstım😊 sasrmıstım. Kızım oldu hatta bı resm vardı ultrason aynı pipi gbı duruyordu yanı herkes erkek demşti
csmaknc Ftma1997 30 şu haftalarda hatta doğduğunda bile cinsiyeti farklı olanları gördük 🙂 hayırlısı canım sağlıkla gelsin minikler
gkbyza 15.haftada erkek demişti doktor 18.haftada kız olduğunu öğrendik akabinde 21.haftada başka Dr ve 23.haftada detaylı usg de de kız oldugu teyitlendi 😅
Tatlimm Bende ogrenmedim henuz sakladi kendini ama kizimda oyleydi kiz gibi dedi sadece insallah bi degisiklik olmaz cinsiyette