Arkadaslar 29+0 haftalik gebeyim iki kaybim var hafif bi lekelenmeyle hastaneye geldim sancı cikti düzenli sancıların önüne gecebilyorlarmi doktorum 36 da dogum planlıyordu normalde nereye kadar durdurabilirler basindan gecem varmi cok tedirginim hastanede yatıyorum serum iğne aldım ne yapmam gerekiyor ilk ntsde duzenli cok yuksek olmayan sancilar çıktı 4 saat sonra serum aldiktan sonra sancim cikmadi ama en son cekildigimse tekrar ufak sancilar cikti