Merveclnk Doktorum akıntı için verdi 9 haftalık hamileyim. Saçma sapan şeyler geliyor aklıma acaba fitili içeri sokarken bebeğe zarar verir miyim keseyi patlatır miyim falan tobe ya napaym bilemedim kullansam mi kullanmasam da enfeksiyon kotu.
Srdm Merveclnk bende gebeliğimin basından beri kullanıyorum fitil canım endiselenme doktor zaten zarar vericek birsey olsa vermezdi. Fitilsiz geçmiyor malesef bu 🫤
Rmyskymz Merveclnk Canım bende akıntı ve kaşıntı için kullanmıştım bu fitili, zaten içeriye soktuğunda erimeye başlıyor ama çok iyi geliyor. Doktor zarar vericek birşey olsa asla vermez doktoruna güven kendini strese sokma 😇
Serendipty Merveclnk canım ben de 8 haftalıkken kullandım bu fitili ama pişman oldum bebeğime zarar verir mi diye sen de sorun yoktur inşallah beni bilgişendirirsen sevinirim hala üzülüyorum
Merveclnk Srdm ay ne bileyim saçma sapan şeyler düşünüyorum acaba zarar verir miyim falan yok kese patlar mi bilmem ne hey Allahm ya bak var şuan bende ama korkudan yapamıyorum 😀
Srdm Merveclnk zaten mantık olarak çok fazla itemiyorsun içeriye bebekle bi bağlantısı yok, bende her ay oluyorum mantar enfeksiyon her ay kullanıyorum fitili bi zararını görmedim şükür. Fazla düsünme canım 😃
Rmyskymz Merveclnk Bende başlarda ilaçlara karşı tereddüt ediyordum canım kullanmak istemiyordum ama bebeğin ve kendi sağlığımız açısından bazen kullanmak gerekiyor 🤗
Merveclnk Rmyskymz kesinlikle öyle alışıyor insan zamanla kullanmaya mecbur kaldığımız ilaçlar mutlaka oluyor sağlıklı olsunlar da gerisi teferruat 😊