Kızlar iyi geceler. 17 haftalık gebeyim riskli bir gebeliğim olduğu için ilk haftalardan beri en az haftada 1 doktor kontrolum oluyordu. Normalde lazer yaptırmistım ama gebelikten sonra tekrardan tüyler gelmeye başlayınca ve her hafta kontrole gittiğim için jiletle almak zorunda kaldım. Kıl köklerim ister istemez gürleşti. Artık doktor randevularım ayda 1 e düştü elhamdulillah. Yarın ağdaya gitmeyi planlıyorum. Gebelikte kıl köklerinin çok hassas olduğunu falan soyluyolar. Acaba çok acı çekermiyim?
Kasılmada olur muhtemelen çocuga bir zararı olurmu ? Gebeliğinizde ağda acısını çok yaşadınız mı? Sorum bu size şimdiden teşekkurler 💞