Hccrr Aslı Öztekin benim doktorum tavsiye üzerine gittim herkes bayılıyor ama öyle aman aman bı doktor değil bence yada benim pek bı sıkıntım olmadığı için mi bana ilgisiz geliyor bilemiyorum onun dışında hastane bence cok iyi dogum hastanesi sonuçta bütün hemsireler ilgili ve güler yüzlü