Elmasabla 16.haftada başlamıştı benimde önce kollarım sonra bacaklarım ara sıra göbeğim ve göğüsüm özellikle kalçamda sivri sinek ısırığı gibi kabarıyordu ve kalçamı kaplamıştı kendi doktorum cildiyeye yönlendirdi cildiye gebelik kaşıntısı dedi eczanede karışım yapılan bi krem verdi biraz söndürdü ama geçmedi vazelin sürüyorum sürekli kantaron yağı kullanıyorum ve kaşınma geldikçe buz tutuyorum kaşınan yere birde sabah akşam duş 21. Haftaya girdik ne zaman bitecek bu durum bilmiyorum Allah yardımcımız olsun 🙏🏼