azra_bebisi47 Hamileliğimin 32.günündeyim ara sıra sanki adet ağrısı gibi sancılanıyorum bunun nedeni nedir bilen var mı?
1Gunes azra_bebisi47 bende7 haftalık hamileyim benimde öyle oluyordu ama geçti biraz dikkat edin uzanın iş yapmayın vücudunuzu dinlendirin ben sık sık uyudum ve gala uyuyorum yani evde iş yapmıyorum ilk zamanlar böyle oluyormuş.
Aysegullkrgln Bende şuan 6. Haftadayım benimde kasıklarımda ara ara kramplar oluyor bu dönemlerde bu normalmiş diye okudum