Birazxhayaici Doğum sonrası aksi bir durumda pişman vs. olacağıma yaptırmayı tercih ettim. Önemli olan doğum sonrası bana göre. Karnımızda taşıyoruz tamam ama doğunca karşımızda olacak beraber mücadele edeceğiz her şeyle sonuçta. Maddi ve manevi olarak hazırlıklı olmalı insan her şeye. Ne gelirse Allahtan evet razıyız ama, oluruna da bırakamam Allah ın emaneti sonuçta.