İnsanlari korkutmayin yok sezaryen soyle boyle diye sizinki zor oldu diye herkezin boyle olucak diye birsey yok cevremde en az 10 a yakin insan biliyorum cok guzel geciren sezaryeni ertesi gün ayaklanan herseyin bir zorluğu var ama kisisine gore degiskenlik gosterir 25 gun sonra bende sezaryen olacagim anne adaylarını korkutmaktan baska bi etkisi olmaz bunlarin