Merhaba kisa bir sorum var.. Ilk kizim sezaryan ile dogdu.. normal dogum olicakken acilmam oldu dogum basladi Ve son dakka bebek kafasiyla yan dönmüs denildi ve acil sezaryana alindim suan kizim 17 aylik Ve Ben ikinci bebegimize hamileyim (8 haftalik).. Benim gibi Ilk bebegini sezaryan ikinciyi normal dogum ile doguran oldu mi ?