Merveceylan_55 Kızlar merhaba 23 haftalığım ayak tabanlarım çok aşırı agrıyor ayak üstünde duramaz oldum ..ayakkabı değiştirdim ama fayda olmadı . Yaşayanlar oldu mu ? Tavsiye edebileceğiniz
Vicibici Merveceylan_55 Artan vücut ağırlığı ve ödemden kaynaklanıyor. Bıl bol ayaklarını uzat ve soğuk suyla yıka canım
Damy_mom Bende çok oluyor evde terliksiz yürümüyorum o sebeple terliksiz düz taban daha da ağrıtıyor birde yüksekte tutmak iyi geliyor
Rumsa Canım benimde bir haftadır farkettim az ayakta duruyum topuklarım aşırı derecede ağrıyor yatınca geçiyor ama dolanınca çok ağrıyor neden ağrı oluyor bilmiyorum doktora bi sormak lazım