Nsnese Ben de 17. Haftamda hunileşme oluşunca serklaj oldum 20. Haftadayım şu an progestan kullanıyorum en son kontrolde 28 mm e çıkmıştı yani bayramdan önce. Haftaya tekrar komtrolüm var inşallah daha da kalınlaşmıştır. Duyduğum kadarıyla bebek büyüdükçe serklaj dikişlerine baskı yapıyormuş dikişler açılıyormuş ama benim doktorum şey dedi çok fazla diktim Allahın izniyle hiçbirşey olmaz dikişlerin açılmaz dedi