Gündüzde post açmıştım.kahverengi sümükümsü bi akıntı gelmişti sonra durdu. Şimdi tuvalete geldim koyu kırmızı bi akıntı geldi nişan olduğuna emin oldum. Devamlı olan sancım yok ama beni yoklayan sancılarım var suyum henüz gelmedi. Sabaha kadar beklesem mi yoksa şimdi gitsem mi napacagımı şaşırdım tecrübesi olan var mı