leona98 27.haftadan selamlar. Bugun biraz cok ayakta kaldim belimde asssiri sinir agrisi var. Yatagima yattim kalkip asagiya inmek istedim inemedim. Sanki yasli insanlarda oldugu gibi belim egildi resmen.. Boyle bir sey yasayan var mi? Ne iyi gelir ?
Deletedmom52620 leona98 bende dün uzandım şuan ağrı çekiyorum gittiğim yere sağ ayağımı sürükleyerek gidiyorum 23 haftalığız hastaneye de gittim sargı bezi verebiliriz hamilesiniz dedi üzüldü acıdı halime dikkatli ol dedi birde sağ ayağımın üstüne buzlu şişe düşürdüm heryerim sakat 🥺🥺🥺 ilaçta vermediler parol iç diyorlar başkada birşey demiyorlar
leona98 Deletedmom52620 ben belimi bukerek geziyorum cok ayakta kalinca ve ya yorulunca. Normal bir sey herhalde cok kiside oluyor cunki
Deletedmom52620 leona98 benim ki iş yaparken aniden olunca çok kötü oldum Allah yardım etsin inşallah geçer