Aycabatu Arkadaşlar 34 hf hamileyim görümcem bana dedi ki karnın hala aşağı inmemiş hiç yürüyüş yapmıyorsun normal doğum da çok zorlanırsın… Karnım aşağı nasıl inicek ilk kez duydum ilk gebeliğim hiç bilmiyorum böyle bişey var mı ? Göbek deliği en aşağıda olur dedi
Canangnctr Aycabatu bebek istediği zaman iner merak etme bu haftalar zaten kilo aliyo çok fazla zorlanma daha 40 haftaya kadar vakti var ama yürüyüş yap yavas yavaş az kalmış zaten
MeriHera Aycabatu ne alakası var bebiş biliyor ne zaman ineceğini, bende aynı haftadayım sizle, sadece çok hareketsiz kalmayın sık sık dinlenin hareket edince birde yatarken kalkarken dikkatli kalkın karnınızı tutun yavaş olun
Bus_er MeriHera 34 de bebeğim doğum kanalına girmişti bende kendıme dıyordum ne zaman döner acaba dıye gittigimde ögrendim sonra taşlar oturdu mesename baskı arttı kasık kısmıma doğru ağırlaşma hissediyordum megerse dönmüş kuzum millete bakmayın en yakınınız da olsa duymayın bazı seyleri sen ve bebegin önemli