Burcuk53 21. Haftaya az kaldı. Söylemesem bilmiyor kimse 😂 bilenlerde hani bebeği nereye sakladın diyor 😂 işime de geliyor aslında. Taşıması kolay 😂 ne kadar çok büyürse o kadar gerilir ve çatlar bence. Bide bu haftaya kadar hiç kilo almadım. Karnım büyüse sanki kilomda artacak gibi hissediyorum 😂