Ben 38 haftalık gebeyim . Benim de çatı muayenem dün oldu . O an acı hissi illaki oluyor ama sonrasında hemen geçiyor hiç olmamış gibi bende biraz kendimi kastığım için acımış ta olabilir 🤔
Benim muayeneden yaklaşık 1 saat sonra hafif kanama geldi ama sonrasında gelen bir şey olmadı . Bakalım bende bekliyorum genelde çatı muayenesinden sonra nişan geliyor ve doğum başlıyor deniyor beklemedeyim 🤗 sana tavsiyem muayene esnasında kendini kasma canım pozitif düşünerek gir korktuğumuz için acımasa da acıyor belki de 🙏😊