Yarenvekardesi NEZ_123 devlet hastanesinde ödeme olmuyor bildiğim kadarıyla . Sigortan yoksa bile annelik hakkı diye bişey var benim ilk gebeliğim de eşim calismiyordu annelik hakkından bakılıyor sun . Belki 5 10 lira makbuz ücreti alırlar