Kızlar 14. Haftaya yeni girdim ama belime bir ağrı girdi kopacak sanki normal mi
Edizimmm bendede var cnn kasikta batma biraz oturup kalkınca iki büklüm oluyorum
Edizimmm canım bel ağrın geçti mi ben de şimdi 14. Haftadayım ay belim ağrıyor bir
Eminedilanim sağol canim insan tedirgi. Oluyor
Olması normal doktorunuza söyleyin magnezyum versin iyi geliyor
Damy_mom teşekkür ederim zaten düşük tehlikem vardı ondan korkuyorum