summu Merhaba hanımlar. Kızımın doğumuna 25 gün kadar kaldi. Bebek çikolatası almak istiyorum. Ürün kaltiesi ve görsel anlamda onerebileceginiz yerler var mı. ☺️ simdiden tesekkur ederim
Sultanee summu Merhaba ben instagramda çikolata deposundan yaptıracağım. Araştırdığımda çoğu kişi o sayfayo önermişti🌸
gulay2512 summu Çikolata deposundan Ben yeni sipariş verdim ürünüm bayram dolayisiyla 1 haftadir kargo şirketinde kaldı bugün aldım kargodan ne erime ne birşey hiç birşey olmamış ve tadı mükemmel tavsiye ederim.
Nesrincente Sultanee merhaba aldınız mı acaba bende alacagım da aklıma bu sıcaklarda cıkolata lar erımez mı kı dıye takıldı
summu Efemom2 inceledim sayfayı ama maliyet hesabı yapınca genele göre biraz ucuz mu, çikolatalari iyi midir gibi soru işaretleri olustu. 😁😅
Efemom2 summu herkes tadı güzel faln yazmıştı burda sayfayı inceledigimde geri dönüşlerde o yöndeydi baya aktif bi sayfa elit marka kullanılıyormuş çokta kötü olucagını düşünmüyorm
Nesrincente gulay2512 aaa erimemiş mi buzla falan mı gondermıs ler bende alacagım da kafama takıldı bu sıcaklarda erimez mi diye
Sultanee Nesrincente Bu hafta sipariş vereceğim inşallah ama havalar gerçekten sıcak dolapta saklarım biyik ihtimalle
gulay2512 Nesrincente Hayır buz falan yoktu direk metal kutuda geldi hatta 2 kutu sipariş verdim 1 hafta kargo şirketinde kaldı sadece yumuşama olmuş tadı güzel yanı 😌
Nesrincente gulay2512 aa cok sasırdım bende sıparıs vercem de kafama o yakıldı erırlerse vıcık vıcık olur dıye cikolata deposunu ndan veedıniz demi siparis
gulay2512 Nesrincente Birşey olmaz korkmayın ben hala dolaba koymadim salonda dışarda duruyor bı erime söz konusu değil içiniz rahat olblr 😌
gulay2512 Nesrincente EFT yaptım gece baskı onayı alındı 2 gün sonra kargoya verildi birde kargo ücreti var 25 lira
Peloser İnstada miradizayn var. Trendyolda da satışı var hatta daha uygun oluyo. Çok güzeller ve çikolatası pelit. Bence bir bakın. Straforda özenli geliyor.