Glsm_Erdgn00 Arkadaşlar 30 haftaligim ve bebek ters çok baskı yapıyor heran ayağını cikarcak gibi idrar kacisiricakmisim gibi oluyorum hemen sıkıyorum kendimi çok korkuyorum suyu patlaticak diye heran suyum gelecek diye… Bu durumu yaşayan varmı aranızda..??
Sleepless_Mother Glsm_Erdgn00 benim de ağrı var Dr sorduğumda bebek ters baskı yapıyor dedi magnezyum verddi ve ben dikkat ettim canım yorulunca daha çok oluyir bu demin yine bıçak saplanr gibi oldu oğlumu sallarken 😒
Glsm_Erdgn00 Sleepless_Mother magnezyum neden verdi yani hiç kullanamdim ben. Ters bebek doktor sürekli baski yaparsa keseyi aşağı indirir Erken doğum olur dedi o yüzden korkuyorum ben hemen sıkıyorum bacaklarımı uzanıyorum 3 dakkada 5 dakkada bir idrara çıkıyorum 🙁
Sleepless_Mother Glsm_Erdgn00 bende aynıyım ayın 22 randevum var sorucam yine bilmiyorum ki hayırlısı
Glsm_Erdgn00 Sleepless_Mother benimde ayın 20 de randevum var bakalım son haftalarda bebek dönse de rahatlasam kızımda erken doğum oldu ters olduğu için inşalah bu döner de gününde doğar. Hakkımızda hayırlısı olsun