ZynpKara 19 haftalıgım geçen hafta hep diyordum neden hareketleri hissetmiyorum erken hissedenler vs varmış die Şimdide bebe durmuyor akşam 6 şan geceye kadar tepiniyor içerde bir sağdan bir soldan al sana dercesine 🤣🤣🤣🤣 sizde durumlar nasıl
Vicibici ZynpKara Sen bir de 23. Haftada gör 🥲 benimle beraber uyanıyor bir başlıyor maşallah. Ama sanki gece daha aktif, gündüz koşuşturmasından pek hissedemiyorum😂
Ebaby Biz de 19+2yiz. Ben artık rüyamda görmeye başlamıştım neden hareket etmiyor diye. Bayramın 1. Gününden beri net hissediyorum hatta bugün şarkı açtım içerde oynamaya başladı resmen 😂