Öncelikle çok geçmiş olsun 🌸 bende 3.trimester döneminde alt ve üst olmak üzere iki yirmilik dişimi çektirdim. Bir tanesi diş etime gömülüydü diğeri değildi. Kadın doğum doktorumdan onay alarak anestezi yapabileceklerini söylediler. Şuan nasıl ilerliyor süreç bilmiyorum tabi ama isterseniz önce kendi kadın doğum doktorunuza danışın sonra diş doktorunuz ile görüşün. 🌸 benim çok şükür hiçbir sorun olmadı. Zaten kullanılan anestezi de hamile olduğunuz dikkate alınarak yapılıyor.