Umutduru Kızlar dün adet günümdü test yaptım sonuc negatif bugünle beraber 2 gün gecikti gebelik olsa dünkü testte çıkar mıydı acaba
veronika39 Umutduru Ben de gecikmeden hemen sonraki gün yapmıştım ve çıkmıştı, fakat kıstas ben miyim, hayır… Yumurtlaman daha geç olmuş olabilir, bir kaç gün içinde tekrar etmeni öneririm 🫶🏻
Zuhrezuhre Umutduru geç döllenme denilen durum da olabilir yine de testini yenile reglin gelmediği müddetçe, sana bunları söylüyorum ama bat 17 olmasına rağmen testim negatif çıktığı için moralim sıfıra indi, terzi kendi söküğünü dikemezmis ya oyum şuan 😅😂
58selinnnnnn Adetin eğer düzenliyse kan testi ver ben birgün gecikmede koşarak sağlık ocağına gittim hatta güldüler bekleyemedin mi diye erken genelik testleri 3 haftadan öncesinde ise gebelik negatif çıkıyor diye biliyorum o stresi yaşama derim git emin ol