Merhaba benim kahverengi akıntım oluştu. Tatildeyim ve devlet hastanesi aciline gittim ama kadın doğum olmadığı için ilgilenen olmadı beta testi için kan verdim 5 temmuzda 354 olan 14 temmuzda >1000.0 çıktı doktoruma yazdım bana progestan 200 verdi randevum pazartesi ama çok korkuyorum daha ilk aydayım bana yardımcı olabilecek birileri var mı