24 haftalık gebeyim. Bebeği ilk doğumumdan sezeryan dikişim ( kesik ne kadar altta olabilirse o kadar altta buarada ) orda hissediyorum. Çok hareketli özellikle geceleri hiç durmuyor :/ dün gece cok korktum resmen çıkacak kadar aşağıda hissediyorum yaşayan var mı.