Bende de gebelik şekeri sınırda çıktı bebiste 8 gün önde gidiyor şimdilik 31+2 olduk geçen hafta çarşamba tam 30 haftalikken 1.848 kg çıktı kilomuz kiloya takılmadı da doktor 8 gün önde olmasına takıldı bunun artmamasi lazm dedi yediğime ictigime 2 kat dikkat eder oldum insan son dönemeçte bisi olmasından korkuyor haliyle ama sarılık filan hiç bunlara deyinmedi bile doktor