Mrv_mlk İkiz gebeyim,başlangıçta yanıma park yatak almayı düşünüyorum Ancak çocuk odasına sadece dolap şifonyer mi almalıyım yoksa açılan yatak vs gibi takım mı almalıyım kızlar yardııım
Sblbngl Mrv_mlk ben beşik almıştım oğlum yatmadı ona direk yatak aldım tek kişilik onda uyuyor şimdi beşik kızıma kaldı ona kullanıyorum. Park yatak alacaksan bence oda direk tek kişilk bazalı yatak alabilirsin hem uzun süre kullanır iki defa masrafa gerek yok diye düşünüyorum şahsen 😉
4cocukannesi Mrv_mlk canim bende ikiz gebeyim park yatak 3-4 yaşına kadar kullanılıyor ben alırken öyle almayı düşünüyorum sabit dolaplari var zaten bi de şifonyer alırım diye düşünüyorum ikiz olunca oda da geniş değil uzun vadede gidecek şeylere bakıyorum beşik kisa süreli kullanılıyor biraz daha büyüdüklerinde iki baza alırım artık
Guloyku Mrv_mlk ben park beşik aldım 3 yıl kızım kullandı odasında dolapı vardı sonradan oyuncak doldu simdi ona yatak alıcaz beşiği kısmetse kardeşi kullanacak
star3star Mrv_mlk ben iki tane büyüyebilen beşik ve birde dolap aldım.şifonuer almadım çünkü büyüyebilen beşiklern yanında üç tane çekmecesi var e iki yatak olunca 6 çekmece oluyor büydüklerinde yatakları ayırdığımda o parçaları yanyana koyup şifonyer olarak kullanabilirim.yatak odam çok soğuk olduğu için anne yanı gelan almadım direk odalarında yatırcam tek kişilk açılabilen puf modeli yatak aldım geceleri eşimle dönüşümlü orda takılcaz artık
4cocukannesi Mrv_mlk aynen öyle canım https://ty.gl/xox9dpjrxk Internet de fiyatları daha Uygun inceleyip alabilirsiniz bende haftaya almaya başlayacağım inşallah
star3star Mrv_mlk yatak odam çok soğuk oluyor sıcak olsa bile park yatak yada ahşap beşik alsam belli bir süre yatabilcelkler.3 sene sonra tekrar yatak karyola arayışına girişcez hem iki iş hem çift masraf olucak oyuzden büyüebilen beşikler sonradan tek kişilk yatak olucağı için 10 yaşına kadar rahatlıkla kullanırlar
Meryemyahya Bende sallanan beşik aldım ikitane portatif gece yanıma taşıyabilmek için 1 yaşına kadar kullanabilirler sonra montasori yatak yapacağız odalarına inşallah 3 kapili gardrop alacağım bide
Eylul10 https://ty.gl/tcq5u0jc47 Ben iki tane anne yanı bundan aldım. Oda yaptım birde çilekten büyüyen oda takımı aldım. Böylece bolca çekmecem oldu