Herkese merhaba 15 haftalık hamileyim ve çok çarpıntım oluyor yemekten sonra bugün baya bir zorladı beni akşam yemeğinden beri sürekli çarpıntı fenalık hissi sanki aldığım nefes yeterli gelmiyor gibi gebelikte normal mi bu 🙄 çarpıntı anında neler yapmak gerekiyor ilk gebeliğim olduğu içinde çok korkuyorum doktoruma yazdım ama henüz görmedi tecrübeli arkadaşlarımdan fikirlerini bekliyorum 🙏🏻