Esrayalvac 32+5 im ve fena şekilde alt bölgem aciyor kalkarken özellikle zorlanıyorum sizce neden oluyor enfeksiyon falan da yok 😢😢
_Merve__ Esrayalvac benimde batman gibi bi acim oluyo aşağı kısma doğru. Doktor bebek agirlastigi için zorluyodur artık dedi. 34+5 iz
sliya30 Esrayalvac ben 18 haftalık olduğum halde acıyor hemde ne zamandan beri özellikle uyurken 😒 uzandığı da dönerken kalkarken canımı çekiyorlar dersin