Semrasular Kızlar doğum öncesi krem kullanmayı öneriyorlar ben 2-3 gündür sürüyorum sizler sürdünüzmü faydası oluyormu. Cildim hassas normaldede eminim göğsüm yara olacak şimdiden bişeyler yapmak istiyorum umarım faydası olur.
2bebe1gebe Semrasular ilk gebelikte bilmediğimden kullanmadım yaram olmadı 2.dede olmadı diye kullanmadım ve çevremde kim kullandıysa bebekleri hiç emmedi rsmen alakası varmıdır bilmiyorum ama benim gözlemlemem bu yönde şuan yine kullanmicam inşallah olmaz benim cildimde çok hassastır ama eğer böyle bi durum olursa olduğu zaman kullanırım diye düşünüyorum
Semrasular 2bebe1gebe benim arkadaşlarımda çok faydasını gördü bebeklerinde gayet güzel emdiler meme reddi yaşamadılar
Semrasular Kubgkm bende 36 oldum işte kullanmaya başladım en azından emzirme döneminde belki ihtiyaç duymam diye öncesinde kullanmaya başladım umarım işimize yarar 🥰