Malesef bu sürece girdim. Serum ve avil verildi fakat fayda etmedi. Zyrtec verildi 3 gün kullandım her akşam yoğun bir mide yanması ve uykusuzluk yaşadım. 3 günümde kortizon içerikli merhem ve su bazlı kıstın verildi.
Fakat zyrtec kortizon içerdiğinden doktora kullanmak istemediğimi söyledim o da iğne yazdı. İğne de sıkıntı araştırdığım kadarıyla. Bugün sadece losyonla devam edeceğim. Gündüz kaşıntı olmuyor akşamları oluyor
Bu süreci yaşayan var mı? Neler yaptınız nasıl geçti
34+4 haftalık gebeyim