Anneadayi1 Hamilelik rutinlerini saglik ocaginda yaptir dedi en son gorundugum doktor. 7 haftamdayim bi turlu gidemedim saglik ocagina gec kalmis saiyilir miyim kizlar. Bu rutinler neler bilen varmi?
Habibes Anneadayi1 geç kalmadın canım git kayıt açar sonra kan testi falan yapar tetonoz aşısı şeker yüklemesi falan haftan geldikçe bunları yapacaklar arıyorlar zaten aşıya falan çağıracaklarnda