Rnaslh Kızlar bebişlerin odalarını nasıl tercih ettiniz? Yanınıza anne yanı,ufak beşik veya park yatak aldınız mı neler önerirsiniz? 28 haftalığız artık almak gerekiyor ☺️🌸
Menek16 Rnaslh anne yanı park yatak aldım odasına dolap ve şifonyer aldım ahşap veya büyüyen beşik tarzı beşik almadım bi süre yanımda olacak zaten boşa kurup güneş görüp yıpransın istemediğimden ya da kurmayıp köşe de kalabalık yapacagına takımın beşiğini almadım halı zaten odasıyla uyumluydu yeni almadım biraz büyüyünce ilgisine göre alırım diye
esradgn123 Rnaslh Dolap şifonyer montessori yatak kitaplık aldım Bir iki haftaya kuracağız 🥰 Aksesuarlarını da sipariş ettim birkaç güne gelecek
Pelinakcn Rnaslh https://www.hizliresim.com/5dtk495 odasına bundan aldım, büyüyebiliyor. Benim yanımda yatması için chicco baby hug 4 in 1 aldım 😊
hukukcuanne_06 Montessori karyola dolap ve şifonyer aldık, kendi yanıma da park beşik. Bakalım yarın gelecek eşyamız çok heyecanlıyım🥰
gkbyza Ben büyüyen beşik, dolap ve komidin aldım. Anne yanı da takımın içindeydi onu da yatak odasına koyacağım. Salondaki fazla berjerimi de odasına koydum emzirme koltuğu amacıyla. Genelde ahşap ve beyaz tonlar tercih ettim 😇
Rnaslh gkbyza büyüyen beşikler ilerisi için daha kullanışlı sanırım çevremden bi kaç kişide onu tavsiye etti nerden aldın acaba , bende odasını o tonlarda yapmak istiyorum sade ve şık duruyor 😇
Pelinakcn Rnaslh ben masko da hayat bebe ye yaptırdım, birde internette sarte mobilya var onlar da yapıyor.
gkbyza Rnaslh alyans bebeden almıştım 4.890 liraya çok uygundu kendimiz kurduk biraz zor oldu ama😅 bizimkisi yağmur oda takımı
Mrv135 Rnaslh Odasına 3 kapılı dolap, sifonyer ve 60*120 beşik aldık. Yanımıza da anne yanı beşik almayı düşünüyoruz Allah nasip ederse.