5 haftalık hamileyim tek sorunum ayaklarımın alti çok yanıyor uyku uyuyamıyorum.doktor gebelikten deyip başından saldı ama kan değerleri ile ilgili bir durum olabilir mi bilmiyorum internette şeker hastalığı ihtimali yazıyor aynı durumda olan yaşayan var mı acaba?