hepoyleolurzaten Barlasinannesi Tamam yorulduysanız ondan da yükselmiş olabilir. Zaten takipliyim demişsiniz, dinlenmeye devam edin 🙏🏻
Pinarcicek07 Barlasinannesi benimde hiç çıkmazdı 36 haftalıktan itibaren 13.5 8 olmaya falan başladı yaa.
Pasalarimmmmm Barlasinannesi normal cnn ben sürekli takipteyim günde 4 tane tansiyon ilacı alıyorum 14.9 gördükten sonra 2 kez 10 dakika arayla ölç düşmezse acile git ben o sekildeyim