Kızlar bnm adetim 13 gün kadar erken geldi.(yumurtlma döenmime denk geldi) Sadece 3 gün sürdü bugün 3 günüm. Ama cok az geldi. Doktorum kullandgm hormon haplsrını aniden bıraktgm içn erken adet gördüğümü söyledi. Böyle bı durum yasayan varmı ayrıca allttan muayenede etti skıntı görmedi