Cnsllll Arkadaşlar normalde karnım gün içinde çok sert oluyor ve nefes bile almakta zorlanıyordum bugün haraketlerini hissettim ama güçsüzdü ve karnım çok yumuşak yaşayan tecrübeli anneler var mı
sudeyl16 Benimde 32 ya hiç tekme atmiyor artık nedense hep sertleşme yada dönme gibi hareketleri var ve çoook azaldı :(
Esra87 Demekki bebiş doğum kanalına indi canım nefes alman iyimi.gögüs arasında boşluk hissedebiliyormusun 4 cm boşluk olacak
Esra87 Cnsllll yok canım doktorda bir şey yapamıyor malesef ilerleyen zamanlarda daha çok baskı yapıyor canım ama tabikide bünyeden bünyeyede fark var.
Esra87 Cnsllll ozaman senin inmiş canım rahat nefes alıyorsan bilemedim ki bende 35+2 yim ama benim halen daha yukarda be nefesim zorlanıyor almakta