Mrsskaraca ben ilk gebeligimdede çok ağrı ile öğrendim inanın sevinemedim ağrıdan. Böbrek ağrısı, şiddetli regl agrisi, sürekli wc gidiyordum kan mi geldi diye. 5 haftalikken düşük yaptım. Simdi tup bebekle hamile kaldım nefes almaktan bile korkuyordum bisey olur buna da diye düşünün. Ayni belirtiler gece ağlayarak uyanirdim agridan. Dr bu kadar normal degil dedi ama demekki benim gebelik belirtileri böyle oluyor ilacda vermediler 7. Haftada pat diye kesildi agrilar, kalp atimini falan da duydum rahatladim belkide ilki gibi olcak sandim ,bebek iyice yerleşti diye sanırım kesilmiş olabilir. Kendinizi yormayın. Vücudunuza adapte olmayan çalışan bir mercimek tanesi var sonuçta vücut yabanciliyor.