Çok zormuş gerçekten ilk hamileliğim bazen heyecanımı bile hissedemiyorum sanki hastayım gibi sürekli bulantılar mutfağı görmek istemiyorum herşey çok kötü kokuyor doktorum prilam verdi içerken de üzülüyorum içtiğim halde perişanım tek ümidim 3 ay dan sonra kaybolmasını beklemek